Zgodnie z sugestią Wydziału Gospodarowania Majątkiem, postanowiłem dowiedzieć się więcej o postępowaniu i całym procesie dotyczącym chęci nabycia terenu Cmentarza przez Parafię św. Mateusza ale od strony Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego.
W dniu 24.01.2023 r. dostałem odpowiedź od Wojewody wraz pismami dotyczącymi ww. postępowania.
Wojewoda przysłał 77 stron, na które składa się 21 pism.
No i niby dobrze się wywiązał z mojej prośby, lecz pisma te zanonimizował.
Wykreślił z pism informacje o instytucjach (w tym o Parafii Ewangelicko – Augsburskiej Św. Mateusza w Łodzi), o ulicach, nr działek, nr księgi wieczystej i wiele innych.
Na zdjęciach poniżej, zanonimizowane informacje od Wojewody.
26 stycznia 2023 r. zapytałem Wojewodę Łodzkiego, wg jakiej podstawy prawnej dane zostały zanonimizowane.
Poniżej odpowiedź Wojewody Łódzkiego:
O art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej przeczytacie TU
No to czekam na informację, na jaki dokładnie punkt z art. 5 powołuje się Wojewoda Łódzki.
Edit: 6.02.2023 r.
W dniu 6 lutego 2023 r. Wojewoda Łódzki przysłał odpowiedź na zapytanie, dlaczego zamazuje dane publiczne na pismach.